لعنت به تو

عـــــــــروس غصـــــــــــه هـــــــــا

شعری که تورا جان میبخشد شاعرش را یکبار کشته است

لعنت به تو

تارا
عـــــــــروس غصـــــــــــه هـــــــــا شعری که تورا جان میبخشد شاعرش را یکبار کشته است

لعنت به تو

به خودم قول دادم دیگه اسمتو نیارم    هرجا توخیالم رفتم باتو حتی پامم اونجانذارم

اما نمیشه بدونه تو سخته عشقم       لعنت به تو لعنت به سرنوشتم

هرکیو بخوام خدا میگیرتش ازم            نمیخوام ببینمت خنجرو از پشت بزن

انقدزخمای تو نابه جاش همیشه تازس  قلبمو میبینی بیمعرفت؟ب دستای تو تیکه پارس

یروز میاد دلت بگیره برام                     دلت تنگ بشه واسه همه رفتارام  

بگیره دلت واسه نبودنم کنار تو            حتی دلتنگ بشی برای آه و نفرینام

یروز میاد میبینی یهو دیگه نیستم        یادت میوفته تازه توی بلک لیستم

به خودت میای میبینی عوض شدم خستم  تاوان کاراتم میبینی روی مچ دستم

تو داری زندگیتو میسازی من قبرمو میسازم  کجایی؟میخوام نگات کنم بازم

لحظه ی مرگم هی صدات کنم بازم      من باید بمیرم اگه عشقمو نشناسم

بعده خیانتت دلم ناجور میمیره           اشکای تارا هییچ...آه مادرم بدجوری دامن گیره

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1396 | 12:30 | نویسنده : تارا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.